CE SA CERI...

Intr-o zi intr-un cocon a aparut o mica gaura.
Un om, care trecea din intamplare prin preajma, s-a oprit mai multe ore pentru a observa fluturele care se forta sa iasa.
Dupa multe incercari, se parea ca fluturele a abandonat, spatiul acela prin care se straduia sa iasa ramasese la fel de ingust.
Parea ca fluturele a facut tot ceea ce putea si nu mai era in stare de mai mult.
Atunci omul a decis sa ajute fluturele: a luat un cutit si a deschis coconul.
Fluturele a iesit imediat.
Insa corpul lui era slab si anemic. Aripile sale erau putin dezvoltate si aproape ca nu se miscau.
Omul a continuat sa observe crezand ca dintr-un moment in altul aripile fluturelui se vor deschide Si vor putea suporta greutatea acestuia pentru a putea zbura.
Acest lucru nu s-a intamplat!
Fluturele si-a trait restul vietii tarandu-se pe pamant, cu corpul sau slab si cu aripile chircite.
Nu a putut zbura NICIODATÄ !

Ceea ce omul, prin gestul sau de bunatate si prin intentia sa de a ajuta, nu a inteles, este ca trecerea prin spatiul acela stramt era efortul necesar pentru ca fluturele sa poata zbura.
Era chinul prin care viata il punea sa treaca pentru a putea creSte Si pentru a se dezvolta.
Uneori, efortul este exact lucrul de care avem nevoie in viata.
Daca ni s-ar permite sa ne traim viata fara a intalni obstacole, am fi limitati.
Nu am mai putea fi atat de puternici cum suntem.
Nu am mai putea zbura NICIODATÄ‚!

Am cerut putere!Si viata mi-a dat dificultati pentru a ma face puternic.
Am cerut intelepciune! Si viata mi-a dat probleme ca sa le rezolv.
Am cerut prosperitate! Si viata mi-a dat creier si forta pentru a munci.
Am cerut sa pot zbura! Si viata mi-a dat obstacole pentru a le depasi.
Am cerut iubire! Si viata mi-a dat oameni pe care sa ii ajut in problemele lor.
Am cerut favoruri! Si viata mi-a dat potential.
Nu am primit nimic din ce am cerut, dar am primit tot ce aveam nevoie.

Nu frangeti zborul nimanui!
Traieste-ti viata cu curaj ! Infrunta obstacolele si demonstreaza ca le poti depasi !



tu daca ai fi fost in acel cocon si ai fi putut vorbi, ce i-ai fi spus celui ce dorea sa te ajute? tu ce ceri in mod uzual de la viata, de la ceilalti? ce impact au aceste randuri simple asupra ta?

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche