SA DESCOPERIM CE AM PUTEA INVATA....

Invata de la apa:droplet: sa ai statornic drum.
Invata de la flacari:flame: remake ca toate-s numai scrum.
Invata de la umbraNew Character, Shadow sa treci si sa veghezi.
Invata de la stanca:betweenarockandahardplace: cum neclintit sa sezi.

Invata de la soare:sun: cum trebuie s-apui.
Invata de la vantul:blizzard: ce adie pe poteci.
Cum trebuie prin lume de linistit sa treci.
Invata de la toate caci toate-ti sunt surori,
Cum treci frumos prin viata,
Cum poti frumos sa mori!

Invata de la viermeBook Worm ca nimeni nu-i uitat..
Invata de la nufar sa fii mereu curat.
Invata de la flacari:flame: remake ce-avem de ars in noi.
Invata de la apeWater fight sa nu dai inapoi.





Invata de la umbra sa fii smerit ca ea.
Invata de la stanca sa-nduri furtuna grea.
Invata de la soare ca vremea sa-ti cunosti.
Invata de la stele:stars: ca-n cer sunt multe osti.

Invata de la greier cand singur esti sa canti.
Invata de la luna:moon: sa nu te inspaimanti.
Invata de la vulturieagle smiley cand umerii ti-s grei.
Si du-te la furnicaGibrant si vezi povara ei.

Invata de la floareDancing with the Wind sa fii gingas ca ea.
Invata de la mielDancing Little Lamb sa ai blandetea sa.
Invata de la pasari sa fii mereu in zbor.
Invata de la toate ca totu-i trecator.
Ia seama fiu al jertfei prin lumea-n care treci
Sa-nveti din tot ce piere cum sa traiesti in veci!


in experienta ta prin viata ce ai mai invatat? ce ai descoperit si doresti sa impartasesti si altora?:smile::smile::smile:

2 Comentarii

  1. Mi-ar placea sa cred, ca odata in viata, macar odata, aavem intelepciunea sa ne oprim si sa privim in jurul nostru, sa cautam drumul spre noi insine si spre altii, folosindu-ne de exemplele minunate pe care le avem la tot pasul.Ce-ar fi daca am incerca, pentru un timp...sau pentru totdeauna...sa privim lumea prin prisma a tot ceea ce ne ofera ea frumos, pur...Am fi mai frumosi? am iubi mai mult?
    Ce-ar fi daca ne-am lasa modelati de acele exemple simple, sa cautam sa deschidem ochii sufletului spre aceste minunatii, sa valorificam ceea ce am putea invata....uitand ca lumea poate fi si altfell...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa cred, ca odata in viata, macar odata, aavem intelepciunea sa ne oprim si sa privim in jurul nostru, sa cautam drumul spre noi insine si spre altii, folosindu-ne de exemplele minunate pe care le avem la tot pasul.Ce-ar fi daca am incerca, pentru un timp...sau pentru totdeauna...sa privim lumea prin prisma a tot ceea ce ne ofera ea frumos, pur...Am fi mai frumosi? am iubi mai mult?
    Ce-ar fi daca ne-am lasa modelati de acele exemple simple, sa cautam sa deschidem ochii sufletului spre aceste minunatii, sa valorificam ceea ce am putea invata....uitand ca lumea poate fi si altfell...

    RăspundețiȘtergere
Mai nouă Mai veche